За умов невизначеності та значного соціального напруження у викладачів збільшується ризик формування синдрому емоційного вигорання. Цього року даний синдром розвивається надзвичайно стрімко та динамічно, а його симптоми знижують ефективність діяльності та рівень благополуччя особистості.

Цей синдром підступно підкрадається та характеризується виснаженням, спустошенням, відмежуванням від близьких, знайомих та роботи, відчуттям неефективності, втрати сенсу та перспективи, що проявляються на рівні думок, емоцій, поведінки, а також соматичного здоров'я та загального самопочуття.

Якщо вам знайомі подібні відчуття, то в нагоді може стати психологічний журнал, який розробила практичний психолог університету Світлана Бобриньова.

Психологічний журнал для викладачів розроблений з метою профілактики та корекції емоційного вигорання. Основне призначення розробки полягає в усвідомленні власної цінності, значущості, розумінні витоків внутрішньоособистісних конфліктів, дослідженні глибини емоцій та почуттів. Педагоги мають можливість отримати інструменти для саморозвитку та самопізнання, а також методи та засоби підтримки свого психічного здоров'я в умовах військового конфлікту.

Застосування різних способів інформаційної детоксикації, практичних технік розвитку усвідомленості, майндфулнес-практик, методу фрірайтингу, використання елементів філософії Slow-life та мінімалізму дає можливість виокремити істинні цінності та пріоритети, визначити свої потреби та бажання, дозволити собі помічати їх та своєчасно задовольняти, відновити зв'язок із собою, створити ресурсне середовище.

Проблеми не потрібно переживати, їх потрібно вирішувати! Бажаємо успіху!

Миру і безпеки нам всім!

Разом до Перемоги!

Психологічний журнал

Пресцентр УДПУ