Саме цій темі була присвячена робоча нарада, що пройшла на факультеті соціальної та психологічної освіти.
Провели її співробітники науково-дослідної теми за кошти загального фонду державного бюджету «Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму» (державний реєстраційний номер: 0119U103978) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини спільно з представниками відділу освіти Уманської міської ради.
Упродовж вересня-жовтня 2020 року були розроблені анкети та проведене опитування усіх учасників освітнього процесу загальноосвітніх шкіл міста Умань. В анкетуванні взяли участь 146 учнів, 150 учителів, 14 психологів та соціальних педагогів, 1091 батьків.
Учасники засідання здійснили аналіз результатів анкетування: виокремили успішні практики дистанційного навчання, з’ясували труднощі та проблемні питання, визначили запити від учасників освітнього процесу щодо поліпшення його спільної роботи.
Перспективами такої співпраці є вироблення рекомендацій на основі принципу зв’язку теорії і практики щодо психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу.








