8 листопада на мистецько-педагогічному факультеті за участю науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності УДПУ відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи». Про рівень заходу свідчить той факт, що у конференції взяли участь представники з 14 наукових та вищих навчальних закладів України. Ця конференція проходила в рамках реалізації угод, які університет має з іншими ВНЗ нашої держави.

У пленарному та секційних засіданнях брали участь науковці з Києва, Бердянська, Харкова, Ізмаїла, Луганська, Полтави, Львова, Житомира, Чернігова. Теми, які обговорювали представники наукових установ України, справді актуальні, адже підготовка вчителя – фахівця в галузі мистецтва – це вклад в майбутнє нашої держави.

Декан мистецько-педагогічного факультету, кандидат історичних наук Олена Дудник привітала учасників конференції та зазначила, що мистецька освіта вимагає відповідної підготовки фахівців, а сам процес навчання студентів та учнів потребує удосконалення.


Ґрунтовними та науково переконливими були доповіді на пленарному засіданні. Докторант відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, кандидат педагогічних наук Світлана Соломаха ознайомила присутніх з проектуванням організаційно-методичної системи розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти.


З великою зацікавленістю учасники конференції заслухали доповіді доктора філософських наук, професора Юрія Афанасьєва «Етностиль у культурно-інформаційному полі сучасних геополітичних змагань», кандидата педагогічних наук Віктора Мозгового «Режисура педагогічної дії у театрально-драматичному мистецтві кінця ХVІ – початку ХІХ століття», кандидата педагогічних наук Владислава Гусака «Особливості виявлення сценічного хвилювання у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики». Змістовними були також доповіді Алли Поліщук «Формування візуальної грамотності засобами графіки», Миколи Лук’янчикова «Проблема виконавської інтонації в процесі підготовки майбутнього вчителя музики».

Жваві дискусії науковців продовжилися на засіданнях секцій, яких було чотири: «Формування морально-естетичних цінностей засобами мистецтва», «Розвиток творчої особистості у процесі викладання дисциплін мистецького циклу», «Підготовка майбутніх учителів мистецьких дисциплін у контексті сучасних освітніх технологій» та «Виховний і розвивальний потенціал мистецтва».



Учасники конференції також ознайомилися з досвідом підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей на мистецько-педагогічному факультеті університету.

Прес-центр УДПУ