Завершився третій етап підвищення кваліфікації викладачів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у рамках науково-дослідного проекту відкритої освіти «ХМАРА». Це найбільш успішний проект в сфері відкритої освіти, хмаро орієнтована універсальна система управління навчальними ресурсами.

134 викладачі нашого університету пройшли шестимісячні дистанційні курси підвищення кваліфікації (з 16.01.2014 р. по 20 червня 2014 р.) на базі Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України за програмою «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання ВНЗ III-IV рівня акредитації». Відкрита освіта Система навчання, доступна будь-кому з бажаючих, без аналізу його початкового рівня знань, використовує технології та методи дистанційного навчання й забезпечує навчання в ритмі, зручному для того, хто навчається.


Виступаючи перед початком ІІІ етапу, голова комісії з захисту випускних робіт слухачів курсів доцент кафедри дистанційної освіти Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, кандидат хімічних наук Володимир Бессарабов (він автор наукової розробки, що висвітлена у праці «Універсальна система управління навчальними ресурсами науково-дослідного проекту відкритої освіти "ХМАРА") наголосив на важливості вибору технології і програмних продуктів для розбудови універсальної системи управління навчальними ресурсами для підготовки на різних ступенях освіти у школі, ВНЗ, у самоосвіті дорослої людини й інтеграції підготовки і підвищення кваліфікації на єдиній технологічній платформі.




Моделі та механізми формування портфеля наукових проектів вищого навчального закладу формуються на основі системно-ціннісного підходу і передбачають відкритість освіти у майбутньому; Інтеграцію всіх способів пізнання людиною світу; розвиток і включення у процеси освіти синергетичних уявлень про відкритість та взаємопов’язаність людини, природи і суспільства; вільне користування інформаційними ресурсами; особистісну спрямованість процесу навчання; розвиток інформаційної культури; процес постійного пошуку, зміни і формування нових орієнтирів та цілей; партнерство викладача та учня. Одним словом, дистанційне навчання у сучасних умовах підтверджує свою ефективність.

Пресцентр УДПУ