Мета: Забезпечити підготовку висококваліфікованих та конкурентноспроможних на національному та міжнародному ринку праці вчителів зі спеціальності А4 Середня освіта, предметною спеціальністю А 4.12 Середня освіта (Мистецтво. Образотворче мистецтво) для закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), спеціалізованої та позашкільної освіти, які здатні організовувати навчання і виховання здобувачів освіти та розв'язувати складні спеціальні задачі художньо-педагогічної діяльності, спрямованої на формування у них ключових компетентностей, естетичного світогляду на основі загальнолюдських і національних цінностей, а також розвитку творчих здібностей, необхідних для успішної самореалізації та продовження навчання.
Працевлаштування: Особи, які за цією освітньо-професійною програмою здобули відповідну кваліфікацію, можуть займати первинні посади згідно з Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010: зі зміною № 14, затвердженою наказом Міністерства економіки № 27751 від 13 грудня 2024 року:
- 2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти;
- 2320 Вчитель спеціалізованого закладу загальної середньоїосвіти;
- 2320 Викладач мистецького ліцею;
- 2321 Викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти;
- 2359.2 Педагог-організатор;
- 2359.2 Вихователь закладу загальної середньої освіти;
- 23592 Організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми;
- 2359.2 Методист закладу позашкільної освіти;
- 24522 Керівник самодіяльного об'єднання прикладного та декоративного мистецтва.
- 2455. Керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об'єднання, клубу за інтересами та ін.);
Сферою працевлаштування також є заклади початкової мистецької освіти формального, неформального й інформального типів, заклади післядипломної освіти, а також міжнародні організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.
Подальше навчання. Навчання за освітніми програмами з додатковими фаховими компонентами, що передбачають дослідницькі гранти та стипендії (у тому числі й за кордоном). Навчання за освітньою програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти за ідентичною з отриманим дипломом бакалавра, суміжною чи перехресною галузями знань і спеціальностями. Навчання в закладах післядипломної освіти для поглиблення, розширення й оновлення набутих професійних знань, умінь і навичок або отримання іншої спеціальності на основі здобутої професійної кваліфікації вчителя-бакалавра мистецтва, образотворчого мистецтва
Особливості програми. Регламентоване вивчення теоретичних і практичних курсів, зміст і завдання яких спрямовані на формування у здобувачів вищої освіти образотворчої грамотності, художньо-педагогічної і художньо-творчої компетентностей та здатності до самоосвіти.
Педагогічно кероване виконання різних видів мистецько-навчальної, художньо-творчої і науково-дослідної роботи.
Обов’язкове проходження навчально-творчої (пленер), навчальної (педагогічної) та виробничої (педагогічної) практик у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), спеціалізованої та позашкільної освіти, виконання курсових робіт із методики навчання образотворчого мистецтва і психолого-педагогічних дисциплін та підготовка і захист кваліфікаційної роботи, що охоплює теоретико-методичний та мистецтвознавчо-виконавський складники.
Академічна мобільність. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти передбачає їхню участь в освітньому процесі Університету та партнерських закладів освіти, проходження навчальної або виробничої практики, проведення наукових досліджень із можливістю перезарахування в установленому порядку опанованих навчальних дисциплін, практик тощо.
Реалізуються програми подвійного диплома: Тракійський університет в м. Стара Загора (Болгарія); Поморська вища школа у Старогарді Гданську; Державна вища школа професійної освіти ім. Іполіта Цегельського в м. Гнєзно (Польща); Поморська академія в м. Слупськ (Польща); Державна вища професійна школа імені Я.А. Коменського в м. Лєшно (Польща); Академія імені Яна Длугоша в м. Ченстохов (Польща); Інститут європейської культури Познанського університету імені Адама Міцкевича в м. Гнєзно (Польща); Державна вища школа професійної освіти в м. Хелм (Польща); Вища школа внутрішньої безпеки в Лодзі.
