Мета: Підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних на національному та міжнародному ринку праці фахівців зі спеціальності А4 Середня освіта, предметної спеціальності А4.12 Середня освіта (Мистецтво. Образотворче мистецтво), які володіють цілісними, системними знаннями в галузі освіти, новітніми технологіями навчання та навичками їх практичного застосування, здатних успішно виконувати мистецько-освітні, науково-дослідницькі та художньо-творчі завдання у процесі професійної діяльності, утверджувати національні, культурні й загальнолюдські цінності.
Працевлаштування: Сфера працевлаштування: заклади загальної середньої освіти, профільної, професійної (професійно-технічної) освіти; фахової передвищої і вищої ланок системи спеціалізованої мистецької освіти формального, неформального й інформального типів, заклади післядипломної освіти, а також міжнародні організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.
Випускник освітньої програми може займати первинні посади згідно з Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010: зі змінами №14, затвердженими наказом Міністерства економіки № 27751 від 13 грудня.2024 р.:
- 2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти;
- 2320 Вчитель спеціалізованого закладу загальної середньої освіти;
- 2320 Викладач мистецького ліцею;
- 2321 Викладач закладу професійної (професійно-технічної) освіти;
- 2310.2 Викладач-стажист;
- 2310.2. Викладач закладу фахової, перед вищої та вищої освіти;
- 2359.2 Методист закладу позашкільної освіти;
- 2452.2 Керівник самодіяльного об’єднання прикладного та декоративного мистецтва.
- 2455.2 Керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.).
Подальше навчання. Мають право продовжувати навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти та/або набувати додаткові кваліфікації у системі освіти дорослих.
Особливості програми. Регламентоване вивчення теоретичних і практичних курсів, зміст і завдання яких спрямовані на поглиблення художньо-педагогічних знань і вмінь, засвоєння новітніх мистецько-освітніх технологій та методології традиційного й цифрового образотворчого мистецтва.
Педагогічно кероване виконання різних видів науково-дослідної і художньо-творчої роботи.
Обов’язкове проходження виробничої практики у закладах загальної середньої освіти, а також у закладах початкової мистецької освіти; підготовка кваліфікаційної роботи у формі виконання теоретико-методичної письмової роботи та відповідного художнього твору в матеріалі.
Академічна мобільність. Академічна мобільність здобувачів вищої освіти передбачає їхню участь в освітньому процесі університету та партнерських закладів освіти, проходження навчальної або виробничої практики, проведення наукових досліджень із можливістю перезарахування в установленому порядку опанованих навчальних дисциплін, практик тощо.
Реалізуються програми подвійного диплома: Тракійський університет в м. Стара Загора (Болгарія); Державна вища школа професійної освіти ім. Іполіта Цегельського в м. Гнєзно (Польща); Поморська академія в м. Слупськ (Польща); Державна вища професійна школа імені Я.А. Коменського в м. Лєшно (Польща); Академія імені Яна Длугоша в м. Ченстохово (Польща); Інститут європейської культури Познанського університету імені Адама Міцкевича в м. Гнєзно (Польща); Державна вища школа професійної освіти в м. Хелмі ( Польща).
