Освітня програма затверджена вченою радою Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (протокол №15 від 29.04.2025 р.), введена в дію 01.09.2025 р. наказом ректора №664 о/д від 02.05.2025 р.

Мета освітньої програми. Підготовка майбутніх фахівців, які володіють цілісною системою знань, що охоплює теоретичні основи, методичні підходи та практичні вміння у сфері маркетингу як ключового елементу управління діяльністю сучасних підприємств, установ і бізнес-структур в умовах нестабільного та динамічного ринкового середовища.

Працевлаштування. Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової працевлаштування форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як фахівець в галузі маркетингу, ефективності підприємництва, раціоналізації виробництва; економіст зі збуту; рекламіст; фахівець з методів розширення ринку збуту; фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку; спеціаліст відділу маркетингу підприємства; менеджера-консультант з питань комерційної діяльності та управління; менеджер з дослідження ринку та вивчення суспільної думки; менеджери (управителі) з реклами; фахівець зі зв’язків з громадськістю; товарознавець; спеціаліст з маркетингових досліджень; спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики; спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності.

Подальше навчання. Можливість навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти за цією галуззю знань (що узгоджується з отриманим дипломом бакалавра) або суміжною – магістерські (освітньо- наукові/освітньо-професійні) програми вищої освіти.

Академічна мобільність. Освітня програма надає можливість академічної мобільності в партнерських університетах Республіки Польща, Португалія.

Наявність акредитації. Сертифікат про акредитацію Серія НД № 2489138. Термін дії сертифіката до 01 липня 2026 р. відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 20 грудня 2016 р. протокол № 123 (наказ МОН України від 19.12.2016 р. № 1603)