Мета: підготовка фахівців до розвитку, навчання і виховання дітей раннього і дошкільного віку в закладах системи освіти і сім’ї, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов із застосовуванням теорії і методики дошкільної освіти. Формування здатності самовдосконалюватися впродовж життя, бути конкурентоспроможним на національному та міжнародному ринку праці, дотримуватись національних, культурних та загальнолюдських цінностей. Гранична мета ОП узгоджується із місією університету та базується на класичній тріаді: навчання – дослідження – громадське служіння.
Працевлаштування:магістр музичного мистецтва підготовлений до виконання професійних робіт, які передбачають застосування навичок викладацької діяльності, концертно-виконавської, дослідницької у сфері музичного мистецтва. Сфера працевлаштування випускників ОПП «Музичне мистецтво» ‒ це різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової та середньої спеціалізованої музичної освіти, заклади вищої музичної освіти, заклади загальної середньої освіти та засоби масової інформації (радіо, телебачення тощо), а також інші установи
Таблиця посад, які може обіймати фахівець відповідно до класифікатору професій (ДК 003:2010):
- 2310.2 Викладач закладу вищої освіти
- 2322 Викладач закладу фахової передвищої освіти
- 2320 Викладач мистецького ліцею (за видами навчальних дисциплін)
- 3340 Викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін)
- 2455.2 Керівник музичний та ін.
Подальше навчання. Набуття кваліфікації за іншими предметними спеціалізаціями в системі післядипломної освіти. Продовження навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.
Особливості програми. Характерною особливістю ОПП є її акцент на поглиблення педагогічної майстерності шляхом посилення педагогічної складової професійної підготовки (інтеграції музичної педагогіки, методики викладання музично-виконавських дисциплін, інтерактивних технологій навчання). Акцент на філософсько-психологічний, мистецько-естетичний, художньо-виконавський аспекти музично-виконавської діяльності та розвитку умінь застосуванні отриманих знань у практичних ситуаціях.
Академічна мобільність. Право здобувачів вищої освіти на академічну мобільність реалізовується на підставі міжнародних програм і проєктів, договорів про співробітництво в галузі освіти і науки між університетом та закладами-партнерами або з власної ініціативи здобувача, підтримуваної адміністрацією університету, на основі індивідуальних запрошень. Навчання учасників освітнього процесу за програмами академічної мобільності може передбачати отримання випускниками документа про вищу освіту закладу-партнера. Реалізуються програми подвійного диплома: Тракійський університет в м. Стара Загора (Болгарія); Державна вища школа професійної освіти ім. Іполіта Цегельського в м. Гнєзно (Польща); Поморська академія в м. Слупську (Польща); Державна вища професійна школа імені Я. А. Коменського в м. Лєшно (Польща); Університет ім. Яна Длугоша в м. Ченстохові (Польща); Інститут європейської культури Познанського університету імені Адама Міцкевича в м. Гнєзно (Польща); Державна вища школа професійної освіти в м. Хелмі (Польща).
