На початку вересня команда проєкту AMUSE успішно провела перший вебінар третього онлайн-курсу «EU approaches to syllabus update and design».

У заході взяли участь науково-педагогічні працівники Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини факультетів фізики, математики та інформатики, дошкільної та спеціальної освіти, початкової освіти, природничої освіти та природокористування.

Вебінар вийшов за межі звичайного семінару та перетворився на динамічний майданчик для обміну досвідом: учасники обговорювали ключові теми і дискутували про інклюзивну освіту та особистісно орієнтоване планування освітньої траєкторії.

Обговорювалися питання, пов’язані з тим, як навчити здобувача освіти впливати на власний освітній процес, як розвивати його здібності та таланти, чути його позицію, наповнити навчання особистісним змістом і розвитком свого потенціалу, а також інтегрувати логічне й критичне мислення для кращих результатів навчання.

Активність учасників під час обговорення засвідчила важливість переходу від класичних методів роботи на користь інклюзивних освітніх моделей, які забезпечують здобувачам освіти право вибору та віру у власний потенціал.

Вебінар став простором для нових ідей, професійного обміну та взаємної підтримки, а отримані напрацювання знайдуть продовження на наступних онлайн-заняттях, запланованих на 17 вересня та 1 жовтня 2025 року.

#AMUSE #InclusiveEducation #EUfunded #UkraineEducation #SocialEquity

DISCLAIMER: Funded by the European Union. Neither the European Union nor the European Education and Culture Executive Agency (EACEA) can be held responsible for the content of this publication.

Пресцентр УДПУ