photo_2024-07-20_11-11-13_p29841

Для вступників в магістратуру та аспірантуру у вересні буде організована спеціальна сесія єдиного вступного іспиту.

Узяти участь у спеціальній сесії ЄВІ зможуть вступники, які:

  • не реєструвались для участі в основній або додатковій сесії;
  • зареєструвалися, але не змогли взяти в них участь;
  • бажають повторно скласти іспит.

Участь у спеціальній сесії буде платною. Вартість участі в спецсесії ЄВІ буде оголошена до 08 серпня.

Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме з 12 до 19 серпня, її будуть здійснювати приймальні комісії ЗВО.

Тестування відбудеться з 12 до 14 вересня.

Приймальна комісія УДПУ імені Павла Тичини здійснює реєстрацію як очно (за умови особистої присутності вступника), так і дистанційно (дистанційна реєстрація).

Перелік документів, необхідних для реєстрації:

Очно

Дистанційно

(подаються сканкопії (фотокопії) документів)

1.   заява-анкета;

2.   документ, що посвідчує особу;

3.   фото 3х4 (у паперовій або електронній формі у форматі jpgабо pngне більше 1 мб.);

4.   облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);

5.   документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках);

6.   медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ);

7.   довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання у поточному році у вищих військових навчальних закладах (закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання);

8.   документ, що підтверджує зміну ПІБ (за потреби)

 

1.  заява-анкета для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом *;

2.  документ, що посвідчує особу;

3.  фото 3х4 (у паперовій або електронній формі у форматі jpgабо pngне більше 1 мб.);

4.  облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);

5.  документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання у минулих роках);

6.  медичний висновок за формою 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження ЄВІ);

7.  довідка, видана за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання у поточному році у вищих військових навчальних закладах (закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання);

8.  документ, що підтверджує зміну ПІБ (за потреби)

Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні вступники мають указати:

  • населений пункт в Україні, у якому бажають пройти ЄФВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ;

Вступник/вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію упродовж часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації учаснику/учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його/її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник/вступниця бажає змінити персональні дані – він/вона має надати документ(и), що підтверджує(ють) зміну персональних даних.

Вступники, у разі дистанційної реєстрації, сканкопії (фотокопії) документів повинні надіслати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник (-иця) зазначив(-ла) про таку необхідність у заяві-анкеті.

Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.

Для зареєстрованих учасників/учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації у разі:

  • надання вступником недостовірної або неповної інформації, потрібної для реєстрації;
  • надання не всіх сканованих копій (фотокопій) документів, та/або надсилання анкети без накладеного на неї кваліфікованого електронного підпису;
  • подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права на участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра / (третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти;
  • необхідності створення особі для проходження ЄВІ та/або ЄФВВ особливих умов, створення яких законодавством не передбачено.

*Як отримати кваліфікований електронний підпис?

Телефони для консультації:

096-033-96-33 – Світлана

098-749-66-09, 063-599-95-71 – Вікторія

Графік роботи:

пн-пт з 08:00-17:00

Адреса приймальної комісії: вул. Садова, 26 каб. 113

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Пресцентр УДПУ