Польсько-українська науково-дослідницька лабораторія психодидактики імені Я.А.Коменського Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини провела Перший Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психопедагогічне значення соціальних мереж (на прикладі Facebook)».
Члени студентського гуртка «Технологія організації освітнього простору» факультету соціальної та психологічної освіти під керівництвом д. пед. н., проф. Інни Осадченко проаналізували понад 500 анкет та оприлюднили результати дослідження у доповідях: Марини Колбасюк (від імені Пьотра Шуліха – д.соціол. н., проф. Державної вищої професійної школи ім. проф. Станіслава Тарновського в Тарнобжегу (Республіка Польща)) – «Фейсбук – феномен видовищного спілкування в культурі безпосередності»; Офелії Мікаелян – «Що ми постим і як лайкаєм на Facebook»; Тетяни Подгорної – «Вплив соціальних мереж на формування особистості підлітків»; Анни Андросової – «Обізнаність щодо боротьби з інтернет-залежністю»; Наталії Пишної – «Найпопулярніші афери сфери Інтернет. Будьте обережні!»; Вікторії Будегай – «Результати опитування щодо особливостей користування мережею Facebook»; Ірини Господаренко – «Безпека ваших акаунтів у Фейсбук».
Доктор педагогічних наук, професор Інна Осадченко у виступі на тему «Психопедагогічний аналіз акаунтів Facebook» поділилась власним досвідом користування цією мережею, способами психопедагогічного аналізу акаунтів з метою убезпечення від шахрайства. Така інформація важлива не лише для пересічного користувача соціальними мережами, а, передусім, для присутніх на семінарі практичних психологів міста Умані та студентів – майбутніх психологів.
Вочевидь, проведене студентами дослідження дозволило визначити значущі позитивні сторони користування соціальною мережею Facebook. За матеріалами семінару буде видано окремі методичні рекомендації, які оприлюднять на сайтах факультетів та сторінці лабораторії психодидактики у Фейсбуці.
Детальніше читайте на сайті.









